Video: Naravoslovni tabor – 7. razred

4. dan na taboru

Naravoslovni_tabor 17. 3. 2016 – 4. dan

Danes smo se učili o lišajih in jih tudi proučevali na drevesih. Pogledat smo šli Kavkno jamo in v njej videli kravjo lobanjo, kapnike cvetačnike, brezno in še nekaj kraških pojavov. Popoldne smo imeli tekmovanje v orientaciji. Zvečer smo se predstavili z družabnimi točkami po sobah. Nekateri so govorili šale, drugi so odigrali kakšno igro ali vic. Pokazali smo, kaj radi delamo in kaj nam je bilo v tem tednu še posebej všeč. In končno je napočil težko pričakovani čas za ples. Po plesu smo se ob ogledu fotografij in videoposnetkov nostalgično ozirali na pretekle dneve, ki smo jih preživeli na taboru.

Jutri nas čaka še zadnji del naravoslovnega tabora, ko bomo obiskali sirarski muzej Planika ter ribogojnico v Kobaridu. Preko prelaza Predel in Kranjske Gore se bomo podali nazaj v Šmartno in tja prispeli okrog približno pol tretje ure. Kar nekaj učencev pa se bo namestilo  v Planici, kjer bodo na jezikovnem taboru spremljali zimsko pravljico naših uspešnih skakalcev.

3. dan na taboru

Naravoslovni_tabor 16. 3. 2016 – 3. dan

Po zajtrku smo pripravili sobo za ocenjevanje. Razdelili smo se v tri skupine. Tekli in padali smo na smučeh, šli k potoku in tam raziskovali živali ter streljali z lokom. Po kosilu smo se naučili nordijske hoje. Prišli smo do klanca in zazdelo se nam je, da vidimo spodaj medveda. V resnici je bil velik črn pes. Presenetile so nas informacije o genetskih spremembah soške postrvi in prizadevanje za ohranitev avtohtone vrste.  Naučili smo se tudi orientirati s kompasom, uro in palico v naravi. Po večerji smo se nasmejali ob družabnem programu. S petjem beneških pesmi smo začutili beneško dušo.

2. dan na taboru

Naravoslovni_tabor 15. 3. 2016 – 2. dan

Danes smo vstali ob 7. uri. Po zajtrku smo se pripravili za prav poseben pohod po grebenih Kolovrata. Naša pot se je začela ob 9. uri. Skoraj ves čas smo hodili tik ob meji z Italijo. Ker je bila meja označena z mejniki, smo vedeli,  v kateri državi se nahajamo. Sprehodili smo se po kanalih 1. svetovne vojne in izvedeli smo veliko o soški fronti. Ko smo prispeli na najvišji greben, smo skozi daljnogled približali očesu gore, hribe in reke. Po vrnitvi smo imeli nekaj prostega časa pred kosilom. Ob pol treh pa so se pričele popoldanske aktivnosti. Pri plezanju smo poskušali preplezati 8 metrov visoko steno. Dobili smo tudi nekaj informacij o plezalni opremi. Plezanju je sledilo delo na terenu. Iskali smo glive. Ponovili pa smo tudi fotosintezo in celično dihanje. Po večerji smo imeli ustvarjalne delavnice. Z nekaj besedami smo opisali knjigo po lastni izbiri.  Nekaj vsebine  smo predstavili slikovno. V tem trenutku imam občutek, da smo vsi že pošteno utrujeni, a se vseeno veselimo jutrišnjih izzivov.

Zapisala Alja Burgar, 7. a

1. dan na taboru

avatar_aljaDanes, v ponedeljek, 14. 3. 2016, smo se iz Šmartnega odpravili ob 8. uri na naravoslovni tabor. Med vožnjo smo si ogledali pokrajino, ki je zelo bogata z jezeri, gorami in hribi. Po dveh urah in pol vožnje smo prispeli v CŠOD Kavka v Livške Ravne, ki je na kar 1050 metrih nadmorske višine. Po prihodu smo imeli najprej nekaj časa, da smo se namestili v sobah. Nato je sledilo kosilo. Ob pol treh pa smo se zbrali skupaj v jedilnici in pričeli s popoldanskimi dejavnostmi. A skupina je danes streljala z lokom, v B skupini so odšli k potoku in tam raziskovali potočne živali. Lovili so tudi pijavke in druge vodne živali. Najbolj adrenalinsko pa je bilo v C skupini, kjer so tekli na smučeh. Šlo jim je kar dobro, čeprav so sem ter tja obležali na snegu. Ta skupina je okusila tudi italijanski zrak (gl. sliko). V moji skupini smo se naučili, kako pravilno držati lok in tudi streljati z njim. Po dejavnostih smo imeli nekaj prostega časa pred večerjo. V naši sobi smo se punce dogovorile, kakšen program bomo pripravile za zadnji večer. Po večerji smo se ob pol osmih zbrali in odšli na romantični večerni sprehod. Ogledali smo si ozvezdje Mali in Veliki voz ter ozvezdje Orion. Pogledali smo si tudi, kje so kakšni kraji, ki so tukaj blizu. Ugotovili smo, da so Livške Ravne kraj, s pogledom na osvetljeni italijanski Videm, znano letovišče Lignano ter slovensko sveto Sv. Goro. Dan mi je minil zelo hitro in že komaj čakam, da vidim, kaj bomo doživeli v naslednjih dneh.

Naravoslovni tabor – 7. razred (14. do 18. 3. 2016)

Obvestilo o prihodu

Sporočamo vam, da smo s sedmošolci pravkar srečno prispeli v Dom Kavka.

20160313_105012

Vodja naravoslovnega tabora: Alan Paradiž

Dnevnik je zapisala učenka 7. a razreda, Alja Burgar, ob mentorstvu učiteljice Katarine Oblak Vidic.

Fotografije in videoposnetki: Alan Paradiž, Mojca Velušček

Morda vam bo všeč tudi...

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja